laupäev, 26. aprill 2014

Tervislikud eluviisid

Hei!
Alates tänasest olen teinud mõned muudatused oma toitumises.
Mainin ära, et ma ei ole ülekaaluline ning pole kunagi olnud, tervislikud eluviisid lihtsalt meeldivad mulle. Miks?
Tervislikud eluviisid tagavad hea enesetunde, hea enesetunne tagab positiivsuse, positiivsus tagab hea päeva + oled motiveeritud ja aktiivne! :)


Muudatused toitumises:
Kõik alltoodud punktid ei ole uued muudatused.

* Ei kommidele (üks raskemaid muudatusi)
* Vähem suhkrut
* Vähem soola 
* Rohkem vett
* Ei rämpstoidule, kiirtoidule
* Hommikusöögi söömine
* Ei saiale
* Ei karastusjookidele 
* Rohkem puuvilju
* Rohkem juurvilju
* Peale kella üheksat ei söö

+ paar toitumisse mitte kuuluvat muudatust:

* õige unerežiim ehk õigel ajal magama minemine
* aktiivne liikumine (see ei puudu mitte ühestki mu päevast)
* üritan ka vahest hommikuti jooksmas käia


Minu eesmärk on saavutada ilus lihaseline keha. :)
Pildid pärit motivatsiooni rohkest tumblr'ist!

Laura

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar