teisipäev, 26. august 2014

Minu eesmärgid

Ma pole ennast väga tutvustanud, eelkõige blogin ma endale, kuid viisakas oleks veidi ennast tutvustada siiski. 

KES MA OLEN?

Olen 16-aastane tüdruk, Laura Marie, kellel on tohutu armastus spordi vastu. Mulle meeldib sportida ning sport on mu suurimaks hobiks. Hetkel mängin võrkpalli, kuid võrgu kõrvalt käin jooksmas, rattaga sõitmas, rullitamas, teen kodus trenni ning vahest käin jõusaalis.  

Olen gümnasist, vabal ajal enamasti blogin ja teen sporti. 

MIKS MA OTSUSTASIN BLOGIMA HAKKATA?

Mulle tohutult meeldib blogida, oman ka ühte ilu, moe ja elustiili blogi. Suur soov oli alustada ka spordi/tervisliku eluviisi blogi, kuid algselt nappis aega. Nüüd on selleks võimalus ja seda ka ma teen. 

Blogin, et jäädvustada oma treeninguid ning oma teekonda + omandada uusi teadmisi tervislikust eluviisist.
Mainin ära, et mingeid kaalu ega muid probleeme mul ei ole, ega ole olnud.

MINU EESMÄRGID?

Mida ma soovin saavutada? 
- Vastupidavat, lihaselist, tugevat keha, mitte et mul midagi oma keha vastu oleks, olen hetkel väga rahul. 
- Selleks, et ma oma eesmärgini jõuaks on vaja paika seada õige toitumine!
Jõutrennid, kuid mõistuse piires, pean meeles pidama oma vanust. Kindlasti pean palju vastupidavus trenne tegema ja erinevaid harjutusi lihastele. 

Kõik on võimalik, kui on olemas tahtejõud. Mul on see olemas, kuid vahest tuleb ikka ette murdumisi ja jõud kaob, vahest ka tahe. 





Selline vorm oleks päris hea :)


Ma loodan, et see blogi saab olema kellegile motivatsiooniks! 
Peagi kirjutan uuesti! :)

2 kommentaari: